26 Temmuz 2013 Cuma

KURALLARA UYGUN BİR TANITIM NASIL OLMALIDIR?

KURALLARA UYGUN BİR TANITIM NASIL OLMALIDIR?
Arkadaşlar tanıtımlarınızı hazırlarken, ilk dikkat etmeniz gereken konu, asla ve asla kişisel bilgilerinize yer vermemeniz. Peki kişisel bilgiler neleri içeriyor. İsim, yaş, gerçek hayatınıza ait tüm bilgileriniz kişisel bilgi oluyor. Hatta başka bir oyuncunun kullanıcı adını yazarak yanına erkek arkadaşım, sevgilim, my boy friend, gibi bir ifade kullanmak dahi kişisel bilgiye giriyor. (Ben bu sebeple bir uyarı aldım.)
Dikkat etmemiz gereken 2. konu ise asla kötü dil, küfür, taciz ve başka oyuncuları karalayıcı,  gibi ifadeler kullanmamak. Hepimiz kötü dil, küfür ve tacizin neleri içerdiğini biliyoruz. Bu ifadeleri tanıtımlarınıza yazmadığınızı umuyorum. Ancak birine kızdığımızda, başka bir oyuncu ile sorun yaşadığımızda ilk yaptığımız şey hemen o oyuncunun ismini tanıtıma yazıp, şunu yaptı, bunu yaptı, şikayet edin demek oluyor. Bu ise tamamen yasak. Yine başka oyunculara gönderme yapamazsınız. Yani isim belirmeden, üstü kapalı meydan okuyamaz, tehditkar yazılar yazamazsınız.
Bunların dışında siyasi, ideolojik, ırk, din, dil ayrımcılığı yapmakta kurallara aykırı.
En çok yapılan hatalardan biriside; facebook veya twiter adreslerinize ait linkleri paylaşmak. Lütfen hiçbir şekilde ne kendinize, ne de başkasına ait linkleri paylaşmayın.
Peki her hangi bir oyuncu, kurallara aykırı tanıtım yapmışsa veya tanıtımında size hakaret etmiş, karalayıcı ifadeler kullanmış sizi hedef haline getirmiş ise ne yapmalısınız. Asla kendi tanıtımınızda veya başka bir yerde o oyuncuya karşılık vermeyin. Tek yapmanız gereken o oyuncunun tanıtımı şikayet etmek ve beklemek. Çünkü şikayetinizde haklı iseniz 24 saat içerisinde o oyuncu bir uyarı alacak ve tanıtımını değiştirmesi istenilecektir. Değiştirmediği taktirde ise hesabı süresiz kapanacaktır.
Diyelim ki uyarıyı siz aldınız. Ne yapmalısınız. Hakikaten kurallara aykırı davranmışsanız, yapacağınız şey tanıtımınızın tamamını size verilen süre içerisinde silmektir. Bir kısmını silerseniz bu kabul edilmeyecek ve hesabınız süresiz kapanacaktır. Lütfen buna dikkat edin.
Son olarak da benim sizden istediğim bir şey olacak lütfen tanıtımlarınızı güzel Türkçemizi mahvetmeden hazırlayın. Herkese iyi oyunlar dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder